דרוש.ה מנהל.ת אדמינסטרטיבית בעל.ת נסיון לחברה קטנה ברמות מנשה – Meddevsoft

תאור התפקיד –

  1. CRM – סינכרון ומעקב, עדכון, הפקת דוחות, Follow-up
  2. מעקב הצעות מחיר, הסכמים וחוזים
  3. הכנת קובץ חיוב לקוחות, ממשק בקרה מול הנהח”ש, מעקב חיוב לקוחות
  4. משאבי אנוש – מעקב נוכחות, קליטת וסיום עבודה לעובדי החברה – ליווי אדמיניסטרטיבי, ממשק בין סוכנות הביטוח לעובדים, ימי הולדת/אירועים אישיים, מתנות לחג, החזרי הוצאות.
  5. ניהול משרד שוטף – ניקיון, אחזקה ואחריות לתקינות המשרדים, ממשק להנהלת הקיבוץ וגורמים עיסקיים.
  6. תאום ותפעול אירועים מיוחדים – כנסים, אירועים, וכו.

דרישות –

  • ניסיון בניהול אדמיניסטרציה מגוונת בחברה קטנה, רצוי מתחום ההי-טק – חובה!
  • אנגלית מצוינת ואקסל חובה!
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב Outlook, Power Point, Excel, Microsoft Word.
  • שמחת חיים, מוטיבציה ורוח חיובית, הצטיינות בשירות
  • יכולת תפעולית בריבוי משימות במקביל
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קורות חיים ל-jobs@meddevsoft.com

התחבר אל האתר
דילוג לתוכן