תאור התפקיד –
- CRM – סינכרון ומעקב, עדכון, הפקת דוחות, Follow-up
- מעקב הצעות מחיר, הסכמים וחוזים
- הכנת קובץ חיוב לקוחות, ממשק בקרה מול הנהח”ש, מעקב חיוב לקוחות
- משאבי אנוש – מעקב נוכחות, קליטת וסיום עבודה לעובדי החברה – ליווי אדמיניסטרטיבי, ממשק בין סוכנות הביטוח לעובדים, ימי הולדת/אירועים אישיים, מתנות לחג, החזרי הוצאות.
- ניהול משרד שוטף – ניקיון, אחזקה ואחריות לתקינות המשרדים, ממשק להנהלת הקיבוץ וגורמים עיסקיים.
- תאום ותפעול אירועים מיוחדים – כנסים, אירועים, וכו.
דרישות –
- ניסיון בניהול אדמיניסטרציה מגוונת בחברה קטנה, רצוי מתחום ההי-טק – חובה!
- אנגלית מצוינת ואקסל חובה!
- שליטה מלאה ביישומי מחשב Outlook, Power Point, Excel, Microsoft Word.
- שמחת חיים, מוטיבציה ורוח חיובית, הצטיינות בשירות
- יכולת תפעולית בריבוי משימות במקביל
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קורות חיים ל-jobs@meddevsoft.com